Urless på jobbet!!

Jag blir så himla trött på min ena arbetskamrat. Hon klarar inte av att göra någonting själv!! I går var dom två!! vid den maskinen jag kör, för att hon tyckte det var för tunga metaller vi körde. Men sen då när jag kommer då ska jag stå och köra samma j**la metaller helt själv. Jag som dessutom väger 10 kg mindre och är 10 cm kortare. Idag hade hon bara kört lätta metaller eftersom hon var själv, och lämnade då alltså allt det tunga till mig. Juste eller??

Tur att det kommer lön idag så jag kan åka till Gislaved och tröst shopa lite scrap-saker  :)
Jag har kommit på ett nytt ord. Jag har inte scrapat på en hel vecka, ska framkalla foton i morgon hoppas jag, så jag har scrapstinens. Undra ifall det finns ett sånt ord. Om inte så har jag skapat ett!!

Kollade Jasmines tider hon hade på tävlingen i Lördags. Hon har kvalat vidare på 200 meter frisim!! Duktigt tjejjen. Så nu bär det iväg till Kalmar för stor final. Kul. Jasmine ville inte kvala vidare för i Kalmar har dom saltvatten i innomhusbassängen och hon tycker det smakar så himla illa!! Hoppas det går bra att övertala henne. Hon ska vara med i två lagkapper oxå, stannar hon hemma måste bägge lagen strykas!! Annars får jag väl muta lite, men bara lite  :)

Kommentarer
Postat av: Helena

klart du kan ! hoppas det går bra att jag länkar till din också?!

2007-04-25 @ 17:34:17
URL: http://drutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0