Tagged

[blogger_1184872159_1185474030.jpg]

Nu har jag oxå blivit "taggad" av Willea  :)  Kul att kunna inspirera.
Lite stolt känner jag ju mig oxå. Fast jag har ju inte scrapat på länge, men detta känns ju som om jag måste sätta igång igen, måste bara framkalla nya kort. Ja, det innebär ju att jag ska skicka vidare till några som jag inspireras av oxå, det blir ju inte så svårt, jag har många som inspirerar mig. Först ut blir Sydskåning en helt underbar kortmakare där man kan hitta massa med insperation. Sedan vill jag oxå skicka en tag till Nenna81, duktig scrapare som behöver lite uppmuntran att komma igång efter en lång svacka.

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh vad kul, vad menas nu med detta då? trög som jag är =)

2007-08-02 @ 23:58:19
URL: http://nenna81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0