Några små frågor med svar för att lära känna mig bättre!!

Svarar på några små frågor, bara för kul och så ni lär känna mig bättre. Hämtat från scrapmoms blogg.

VAD HETER DU?
Lotta

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Blå (jeans)

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Julskiva med Carola.

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Shopade loss på GeKås i Ullared och kollade på idol-finalen så klart.

VAD VAR DET SENASTE DU ÅT?
En baugett till middag!!

HUR  ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Regnigt. Trist. Körde hem från Växjö i det vädret med usla torkar-blad. Har aldrig varit så rädd! Köpte nya i Värnamo.

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Min make Mats, talade om att Jasmine persade med tolv!! sekunder på 200 frisim.

DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögonen och glädjen.

GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Ja, klart! Verkar vara en hyvens människa  :-D

HUR MÅR DU IDAG?
Trött efter en hel dag i simhallen, det är ju inte alls varmt där!

VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Julmust, helst året om.

FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Om jag nu mot förmodan skulle chocka min kropp och dricka någon alkoholhaltig dryck så skulle det väl bli cider eller vitt vin. 

FAVORITSPORT?
Måste ju bara svara simning eftersom det går åt åtskilliga timmar till den sporten.
 
HÅRFÄRG?
Brun.

ÖGONFÄRG?
Melerade.

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång.

SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
Storasyster, Cilla 35år.

FAVORITMÅNAD?
December.

SENASTE FILMEN DU SÅG?
High school musical, med mina barn.

FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredag.

FAVORITHOBBY?
Scrapbooking.

ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Om jag hade varit singel hade jag säkerligen varit det.

FAVORITLÅT(ar)?
Har nog ingen favvolåt, svårt det här. Men en låt jag gillat i många år är ju Big big world med Emilia.

SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar.

KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kramar.

HUR BOR DU?
Villa på fem rum och kök.

VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Läser inte så mycket böcker, men när jag väl läser blir det Liza Marklund. Annars lyssnar jag på deckare på ljudbok, smidigt eftersom jag då kan lysna medans jag jobbar.

HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Har ingen. Kör med ett vitt papper!!

FAVORITSPEL?
Jenga, alla kan vara med.

KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Eeeee nä...

KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nopp.

ÄR DU ROMANTISK?
Inte ett dugg.

SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Lycklig, jo vars.

VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Upp kl: 05.30 köra Jasmine till Växjö, sitta där hela dagen och hejja, sedan köra hem igen för att gå och jobba kl: 22.30.
 
VAD ÄR DIN KÄRASTE ÄGODEL?
Mitt halsband och en kruka jag fick av mina barn när jag fyllde år.

VAD ÄR DET ROLIGASTE SOM HÄNT IDAG?
Jasmine persade med 12 sekunder på 200 frisim.

VAD HAR DU FÖR MOBILTELEFON?
En superhäftig Ericsson.

Kommentarer
Postat av: Scrapmom

Oj, 12 sekunder!?! Inte illa! *applåd*

2007-12-09 @ 12:08:39
URL: http://www.scrapmom.blogg.se
Postat av: kikkan/Lotta

Aha, vad kul att läsa dina svar......vi har en del gemensamt med såg jag....Heter Lotta bäggetvå, gillar Liza Marklunds böcker, december som favomånad, scrapbooking som hobby (fast det visste vi väl redan innan...hehe), fredag som favodag...osv. Men en sak har vi INTE gemensamt....Jag HATAR att simma, är livrädd....man drunknar ju. Usch!
Ha det så bra!

2007-12-11 @ 22:14:50
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: HZ Design

Hej!

Jag har tittat in till dig och sett vilka detaljer du använder i dina LO´s. Det är för att jag designar digitala Kit och samlar info om vad man i Sverige använder för grejor ? även i pappers scrap. Titta gärna in och se mitt CT team.

Ha en bra dag

2007-12-12 @ 08:34:04
URL: http://hzdesigns.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0