Fredag igen!!

Idag har jag tillbringat två timmar i simhallen, någon som är förvånad?? Jasmine hade sin fredagsträning och jag passade faktiskt på att sola lite. Det var hur gott som helst. Hoppas man kan få lite färg fastän det bara regnar och regnar. Timmie har varit hos en kompis hela dagen och varit ute, kom hem dyngsur. Hoppas han håller sig frisk bara. Han ska ju springa Happy Mil imorgon. Det är något som han verkligen ser fram emot. Jasmine däremot har tävling på hemmaplan, så förmiddagen har får jag tillbringa på Tinas ö och hjälpa Timmie så han startar i rätt lopp. Eftermiddagen ska jag tillbringa i simhallen som funktionär. Mats ska vara vändningskonrollant hela dagen. Timmie ska vara hos sin kusin medans vi andra värmer oss i simhallen. När tävlingen är slut ska vi vara barnvakt åt kusinerna då deras föräldrar ska duka upp till dop som vi ska på söndag till. Jasmine ska sjunga Idas sommarvisa då barnet som ska döpas får namnet Ida!!  :)

Kommentarer
Postat av: Sol30

Länka på! :-)

2007-05-11 @ 20:52:46
Postat av: InaFia/Träsket

Varsågod, helt ok att länka/ Katharina

2007-05-12 @ 11:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0