Helgkaos

image4

Här är min senast scrap!! Den är efter en skiss på swe. Skickade aldrig in den :(
Helgen som var var helt kaotisk. I Lördags hade vi scrapträff, som resulterad i bilden ovan pluss en till som ska skickas till en utmaning. Sent hemma 23:00!! Söndagen började med shoping på A6 i Jönköping och avslutades med musikalen Grease. En helt undrebar musikal med massa skratt och bra musik och givetvis snygga killar bl.a. Måns Zelmerlöv då!! Måndagen körde jag och barnen iväg till GeKås i Ullared. Flera tusen fattigare tog vi oss en hamburgare på Burger King ocg drog i väg hemåt. På kvällen var det cirkus i "stan" Skickade iväg barna med sina vänner och tog mig själv en promenad i ca en timme. Underbart. Eftersom jag jobbar natt och skulle jobba på tisdagen gick hela tisdagen åt till återhämtning! Eller den skulle i alla fall ha behövt göra det. Jag dammsög och skurade och plockade i ordning på altanen. Så nu går det att sitta där ute och mysa, vilket det inte gjorde förra året då jag faktiskt struntade i att städa där!

Kommentarer
Postat av: bitte71

Hej hopp!
Så snygg senaste LO:n var - gillar din stil när det är lite utrymme på LO.sarna. Har så svårt själv att låta bli att fylla ut hela LO:n, när jag försöker göra det enkelt så ser det bara platt ut!
Ha det gott/Marie

2007-05-02 @ 20:53:35
URL: http://blog.bahnhof.se/wb86356

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0