Lotta är:

 Lotta är...

Lotta är en tik som varit mycket lättdresserad med en enorm intensitet på fjället. ...

Också en benämning på en tjej i sina bästa år, om lättdresserad är samma som samarbetsvillig

 så varför inte. Fjällen skulle kunna vara skogen och mina promenader är intensiva?;)

Lotta är en glad och varm person. ...

Oj då, Tack!

Lotta är en framtidens spelare och har även kallats "en kvinnlig Zlatan".

Har precis börjat spela lite på hästar, gör Zlatan det med??


Lotta är dessutom nominerad till Sveriges största matpris, ...

Äter gärna god mat och kan till och med tänka mej att laga till den.

Men ett matpris är nog att överdriva.

Lotta är en urban finlandssvensk ståuppkomiker.

Nej, här har det blivit fel! Svensk är iofs rätt.. 


Ja, Lotta är bäst!

Ja säger ni det så, jag tackar igen!


Fast Lotta är envis som en gammal get, säjer pappa. ...

Hm, get?? Men envis är jag.

Lyckliga Lotta är en lyckad korsning mellan två flitiga Lisa.

Ser man på dubbelt upp i flitighet då och lycklig är jag allt.


Lyckliga Lotta är känslig för kyla och drag,

Ja, speciellt på natten. Jag vill gärna ha ngt på mej och om mej.


Lotta har ingen idol.

Nej ingen speciell.


Lotta tycker det är roligt och svårt att vara rektor.

Ja, kanske? jobbar som lärare och har inga planer på att bli rektor.


Lotta tycker om ishockey ...

Nja, OS är okej och när Frölunda spelar i Sm-slutspel.

Allt enligt Google...


Kommentarer
Postat av: Malin.d

:) Vilka roliga du fick!!
Jättefina Lo:s du har gjort med, gillar verkligen Ni 2 är älskade LO:n så snyggt med alla hjärtana runt, har du satt dom på 3-d kuddar?
Ha det gott / Malin

2007-05-31 @ 22:09:07
URL: http://slosa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0