Utmaning!!

Tänkte be er alla i scrapvärlden om lite hjälp. Jag hittade en sån härlig annons i en tidning i våras, när jag såg den tänkte jag att den ska få inspirera till en Lo. Nu har jag faktiskt fått en idé och tänkte att någon kanske vill häng på! Så alla ni där ute som känner att ni har lust skapa en Lo med inspiration utifrån annonsen och gör ett inlägg så jag kan lägga upp den här i bloggen, sen kommer jag att lotta ut en RAK till en av er. Hoppas ni hakar på och att jag får in många Lo:s. Kanske skulle sätta ett sista datum?? Nästa söndag blir det dragning. 31/8.

Här kommer annonsen: 
(jag råkade riva av lite för mycket upptill)  =)

Kommentarer
Postat av: Scrapmom

Vilken underbar bild! Ska helt klart försöka hinna skapa nånting efter den :-)



2008-08-22 @ 16:22:18
URL: http://www.scrapmoms.blogspot.com
Postat av: Meli

Vilken intressant annons, jag fick lite idéer, men jag vet inte om jag hinner vara med dock. Håller på att beställa nya papperm, och bland dem fanns det som skulle passa :-)

Men de ska ju hinna hem,....

Kram från Meli

2008-08-22 @ 17:34:41
Postat av: Lotta

Jätteläcker bild, det ska jag nog kunna pyssla ihop nåt av den:)

2008-08-23 @ 06:33:02
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Willea

Riktigt läcker! Ska se om jag kan knåpa ihop ett litet bidrag :)

2008-08-23 @ 13:38:44
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0