En välförtjänt paus i juletid + en massa annat!!

Den här Lo:n är lite speciell eftersom jag inte är van vid att scrapa utan bild på någon människa. Detta kortet tog jag egentligen till en annan Lo, man den passade ju så bra här. Den är gjord efter en liftutmaning på swe, men blev inte publicerad, Gör inget eftersom jag är väldigt nöjd med den.

image122

Denna Lon är gjord till scraputmaningens utmaning om att scrapa fordon, har här fått användning av journalingblocket jag köpt. Färgerna passade dessutom väldigt bra till pappret jag köpte samtidigt och jag tycker att det tar upp färgerna i fotot väldigt bra. Den här Lo:n blev publicerad!!

image123

Denna Lo:n är gjord till scraputmaninges påsktävling. Jag använde mig av raden med: filt, tre olika mönstrade papper, blommor och band. Enligt mig den lättaste och kanske det lite fega valet. I och för sig blev jag fruktansvärt nöjd med denna Lo:n. Älskar de glittriga scallopedcirklarna. Har kommit på att jag använt dessa foton och dessa färger rätt mycket nu, men jag älskar att scrap i rosa  =)

image124

Denna Lo:n är även den till en utmaning!! På swe gillar jag utmaningarna EOV! Denna veckan var det ordet tillsammans. Bilden är i dålig kvalite, men den är så fin tycker jag. Det är Jasmine och hennes gamlamormor. Dom fick inte så många år tillsammans tyvärr.  Jag tycker papprena tar upp färgerna i fotot väldigt bra.

image125

Sista Lo:n för idag är en Lo jag är väldigt missnöjd med! Till en utmaning även den, den vart publicerad på scrapinspiration för ett par dagar sen.

image126

Tack för titten!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj, vad många du har härliga LOs du har lagt upp. Jag tokgillar ditt bidrat till påsktävlingen. Underbara färger, härligt upplägg och häftigt foto:)Gillar "Tillsammans" åxå. Vilken snygg stil på rubriken....vad är det för nåt? Thickers?

Ang. CC.....inte svårt. Välj ut en utmaning, gör den och ladda upp den i galleriet. Finns ett speciellt galleri till CC och så får du leta upp just den utmaningen du har gjort till....Klart du ska vara med, du är ju så duktig:)

2008-03-23 @ 11:03:22
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Tjejtrazan

Älskar din "Girls just want to have fun" - superfin!!!! Tycker du är så duktig!

2008-03-23 @ 11:17:04
Postat av: Jo

Å den med cirklarna... så fin! Riktigt skitsnygg!!

2008-03-23 @ 20:11:48
URL: http://joscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: Scrapmom

Oj, här har det hänt grejor! :-D Massa snygga LOs, den du gjorde till Scraputmaningens påsktävling är supersnygg, gillade den direkt när jag såg den! Jag valde samma rad, fast jag också tycker den var den enklaste och kanske tråkigaste, men men.
Färgerna på Tillsammans är verkligen perfekta, inte ofta man ser SÅ bra matchning :-)

Hoppas du haft en trevlig påsk!

Kramar

2008-03-24 @ 16:14:08
URL: http://www.scrapmoms.blogspot.com
Postat av: Willea

Så fina allihop! Men "girls just..." är helt fantastisk - wow!

2008-03-24 @ 17:51:43
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com
Postat av: Maria

Gillar den översta bäst, men alla är fina. Roligt att scrappa om ngt annat än sina barn och sig själv som omväxling. Go girl!

2008-03-25 @ 08:59:26
URL: http://mariasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0