Så mycket Svensson är jag!!

Såg denna undersökning hos Fnyz och tyckte det var ganska kul att se så jag snor den ;-)

Ditt efternamn slutar på -son: Nej du ingen -son här inte.

Du känner någon som har samma förnamn som du: Nej inte som Lotta rakt av, men Charlotte och Charlotta känner jag ett par stycken. De har Lotta som smeknamn.

Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du: Inte det heller...

I din familj är ni 2 barn: Japp, jag och min syster Cilla.

Du bor i villa: Det gör jag.

Du bor i en tätort: Jodå det kan man väl säga.

Dina föräldrar är mellan 35-50 år gamla: Nää, de är runt 60 båda två.

Dina föräldrar har gift sig: Ja.

Din mamma är yngre än din pappa - fast bara sju månader: Mamma är två år yngre än pappa.

Din pappa heter Lars: Nej, han heter Ingemar.

Din mamma heter Anna: Inte heller rätt, hon heter Lisbeth

Din familj har en Volvo: Absolut inte. En Ford och en Renault.

Din familj har en silvergrå eller röd bil: Japp, båda bilarna är silvergrå.

Du har tillgång till Internet hemma: Självklart!

Du har egen mobiltelefon: Jajjamensan.

Du har ett eget rum: Ja, ett strykrum som är under uppbyggnad.

Du har varit utomlands minst 2 gånger: Ja, Turkiet, Kreta, Gambia, Polen.

Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna: Nä, det har jag missat helt.

Du har varit i Grekland: Ja, två gånger dessutom.

Du har varit på Öland minst 2 gånger: Självklart och fler gånger dessutom.

Du har varit på husvagnssemester minst 2 gånger: Jepp!

Din familj har en husvagn: Ja!

Ingen av dina föräldrar röker: Jodå, mamma gör sitt bästa för att förkorta livet...

Din pappa är lite lätt överviktig: Absolut inte, snarare tvärtom!!

Du idrottar flera dagar i veckan: Skulle inte tro det.

Du har husdjur: En liten vovve, en katt, en häst, två chinchillor och ett gäng fiskar och så några dammråttor här och var.

Du får månadspeng: Kan man få det??

De flesta i din familj är blåögda: Ja det är dom

Du äter på Mc Donalds: Mer än gärna. Tyvärr.

Du följer Melodifestivalen: Ja det gör jag, har till och med sett den live =).

Multiplicera antalet korrekta påståenden med tre och få din procent. 19 x 3 = 57 procent Svensson. Spännande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0