Kärleksträd??

Idag vart jag superscrapsugen. Letade och letade efter en kulig utmaning och hittade denna i scrapbooking mm. Jag skickar ju aldrig in det eftersom jag tycker det är så jobbigt med materiallista.  I alla fall så hittade jag en fin skiss som jag gick igång på. Jag gjorde dessuton en Lo till, men den får inte visas än =)



Egentligen skulle jag suttit i Anderstorps simhall med Jasmine, men hon har sån hemsk hosta, så hon fick inte simma, trist eftersom hon hade så bra placeringar i startlistan så hon hade haft chans på medaljer =( så är det ibland.  Men jag utnyttjade den här dagen superbra. Scrapandes vid köksbordet. Fixade till en underbart god kladdkaka. Och mös med barnen, kan man ha det bättre egentligen??

Tack för titten!!

Kommentarer
Postat av: Cia (och krabaten)

HEj hej, nu har jag försökt ändra inställning så jag hoppas du kommer åt bloggen nu:-)

Tack för att du sa till!



Fin senaste.

Jag har också en som jag funderar på att skicka in, men nu påminde du ju mig om materiallistan...;-)

2008-10-19 @ 20:48:47
URL: http://ciascrap.blogspot.com/
Postat av: sandra jungergård(theosen)

hihi, då har du ju skickat in en Lo till nån tävling, om du inte får visa?



Jättefin Lo.

2008-10-19 @ 21:12:26
Postat av: Cilla Bark

Jättefin som vanligt!! Ser fram emot att se den som du inte får visa...

2008-10-20 @ 08:50:28
Postat av: Scraptroll

Verkligen urhärliga färger på denna LO :-)



tack så mycket för din förståelse. Det låter som om du har haft det jonbbigt med din farmor. tyvärr är ju ofta gammla lite väl bestämda när det kommer till olika saker och de har en helt annan syn på saker än en själv.

2008-10-20 @ 10:18:48
URL: http://mylifeon.blogg.se/scrap

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0