Lo till utmaning på Hildas rum!!

Hildas rum finns en utmaning iatt scrapa i färgerna TURKOS ROSA LIMEGRÖNT GULT, en rolig utmaning tyckte jag som älskar att scrapa i glada, starka färger. Lite problem fick jag i och med att jag inte hade någonting gult typ!! Letade och letade och till slut hittade jag de härligt stora och maffiga knapparna som passade så himla bra in med lite rosa och turkost band i!! Färgerna passade dessutom så bra till just detta fotot med det tukosa vattnet i bakgrunden som kom fram så bra mot den vita bakgrunden



Tack för titten!!

Kommentarer
Postat av: Cilla Bark

Kolla in Timmies magmuskler!!!! De går inte av för hackor de.

Jättefin Lo som vanligt.

2008-09-30 @ 10:06:34
Postat av: eyovine

Vilken tuff LO.. läckert scrappat med de färgerna. Helt enkelt super coolt =)

2008-09-30 @ 13:11:45
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: Lotta

Åh, vad kul att du har kommit igång igen. Och du har kommit tillbaka med "dunder och brak"...hehe....En tokläcker LO, dom där knapparna blev ju tokläckra där.

2008-09-30 @ 13:12:45
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0