Världens sötaste dotter, det måste jag ha =)

Eftersom Jasmine har pajjat sin laptop och numer snor min, så är jag ibland hänvisad till en annan dator som numer huserar inne hos Timmie. I den hittade jag massor med fina bilder på min underbara dotter. Kolla in!!



Här med bästa kompisen Ebba:


Hon älskar att fota, hoppas hon kommer att bli fotograf ;)



Ja, det här med laptopen som gick sönder, det är ett kapitel för sig =)

Jag har varit i kontakt med mitt försäkringsbolag och så fort vi fått hem rekvisition är det bara för oss att gå in i affären och hämta ut en ny!!  Vi behöver inte ens skicka in kvitton eller dyligt. Snacka om bra försäkringsbolag!!

Dessutom har båda!! Ja, just det båda barnens nya platt-tv rykit sönder!! De fick var sin i julklapp med inbyggd DVD. Jasmines är det pixelfel på och Timmies tar inte längre emot DVD-skivorna  =(
Så nu måste vi lämna tillbaka dom och hämta ut nya!!

Snacka om otur, allt på en gång, Dessutom har vi bestämt oss för att installera en kamin i tv-rummet, när vi samlat ihop alla ritningar och kör iväg till butiken som ska hjälpa oss, så stänger dom redan kl. 17:00!! Vi var där 17:30. Mats jobbar ju till 16:00, hur ska vi hinna dit? Tur att vi är lediga på fredagar =)

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Miss Goldie

Din dotter är verkligen sööööt! Stora bruna (?) ögon och vackert hårsvall!

2009-02-18 @ 18:40:09
URL: http://missgoldies.blogspot.com/
Postat av: Cilla

Visst är hon vacker. Och har en vacker personlighet också vilket är ännu viktigare....

Kram Cilla

2009-02-20 @ 10:44:08
Postat av: Elisabeth

Ja, visst har du en underbart vacker dotter. Blir hon inte fotograf kanske hon kan bli modell. Ansiktsformen är perfekt för det :-)

2009-02-23 @ 10:31:10
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0