Snart är våren här på riktigt!

Idag när solen skiner in kunde jag inte låta bli att storstäda. Hela huset fick sig en omgång, även källaren. Srapsuget infann sig inte riktigt, utan jag väntar på att nya foton och en del material ska dimpa ner i brevlådan.

Sprang bort till blomsteraffären och köpte en del fint :-)

Dessa står på mitt köksbord.



Denna på köksbänken.



Och denna i tv-rummet. Kolla in mitt fina bord. Det stod i mitt barndomshem.



Ha en trevlig helg och njut av våren. Kramar från lilla mig =)

Kommentarer
Postat av: Cilla Bark

Underbara!! Varför har vi inte en sådan blomsteraffär här nere?

Kanske nått man skulle fundera på att öppna?

2009-03-20 @ 13:09:42
Postat av: Elisabeth

Kul att jag kunde smitta någon på lång väg i alla fall :-D Tjusiga saker du fått tag i :-)

2009-03-20 @ 18:00:58
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0