Vinst =)

Jag har vunnit på ett pris i Stellas höstmix.
Jag kom trea, och vann ett dekoskit för 100kr, skitkul!!

Detta kortet vart det, gjort till lilla Lovis som fyllde hela åtta år nu i november!!



Annars så snöar det i Forsheda idag, stora härliga flingor som lägger sig så fint på backen! Jag är lite seg idag, så det ska bli skönt när alla kommit hem och vi kan slå oss ner i soffan med lite glögg och hemmabakade lussebullar =)

Igår vart jag på restaurang Bambu med några vänner, jag körde eftersom jag skulle jobba sen på kvällen, jag åt vitlöksmarinerad kycklingfilé, jösses så gott det vart, alla andra tog Mongolisk barbeque, dom kryddade så mycket så svetten rann =) Kändes så bra att jag körde med säkert kort!!  
   När jag kom hem hade Mats storstädat, damsugit och torkat av båda toaletterna. Kattlådan ska äntligen få flytta upp på lilla toan, det ska bli så skönt att slippa h.a den i hallen!! Skönt att slippa städningen nu till helgen.

Tack för titten!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men vad kul......GRATTIS!! Kortet är ju jättefint!!

2008-12-12 @ 23:01:57
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Cilla Bark

När kommer julkorten upp?

2008-12-18 @ 13:01:44
Postat av: Willea

Vilket fint kort! Grattis till vinsten :)



Gott Nytt År! Kram, W.

2008-12-31 @ 21:33:44
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0