Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Idde att berätta 7 sanningar om mig själv... Okej, här kommer de:

1. Jag äter godis i stora lass i stort sett varje dag!

2. Jag måste sitta vid datorn OFTA och se om de hänt något nytt i bloggarna eller forumen där jag hänger. Går in på samma sida MÅNGA gånger om dagen.

3. Jag är en VÄLDIGT känslig person och kan börja gråta för lilla minsta!! Något på tv t,ex.

4. Jag ÄLSKAR djur, klappa, kela, promenader, ja allt, utom när det regnar och blåser, då önskar jag att vi aldrig skaffat så mycket djur.

5. Jag HATAR att köra bil, försöker undvika det om det går,  åker hellre än kör själv.

6. Jag sitter väldigt gärna bredvid när mina barn har diverse aktiviteter, det är min egen tid så att säga. Min avkoppling, tillbringar t.ex minst sju timmar i veckan i simhallen. 

7. Kan gå en hel dag utan att äta mat!! Är inte min man hemma känner jag att det inte är någon mening att göra middag eftersom mina barn knappt äter något och jag är ju typ aldrig hungrig.

Okej nu vet ni lite mer om mig. Här kommer reglerna oxå: 1. Länka till den som har taggat dig! 2. Berätta 7 personliga sanningar om dig! 3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg! 4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade


Jag känner att de flesta jag känner som har blogg har redan blivit utmanade, men jag utmanar Nenna81. Det får räcka!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh kul, nu ska jag komma på nåt att skriva då.

2007-10-22 @ 18:21:59
URL: http://nenna81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0