GRRR!! Idag är jag lite irriterad.

Igår var Jasmine & tävlade. den där tränaren borde man gör något åt, han är ju helt sjuk!! Ett barn får vila sig till lag kappen, men inte ett annat!! Sjukt, tur nog drabbade det inte Jasmine denna gången. Men hon fick vara med i tredje laget trots att hon hade fjärde bästa tid, det är fyra barn i varje lag. =(

Har en vännina som skiter i mig, snart gör jag det samma. Jag ringer och hon lovar att ringa tillbaks, men gör adrig det. en gång har hon hon haft andra på besök när hon lovat att komma hit. Ärlighet varar längst, bättre att  vara ärlig än att ljuga, bättre säga att jag vill inte komma på kaffe än att säga jag ringer om en stund. Detta har nu hänt ett par gånger och nu är jag faktiskt lite trött på det, trist. Hade dessutom verkligen behövt prata med någon eftersom jag är så trött på min svärmor och hennes familj, men vem bryr sig om mig??


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men du, det klart du har en MASSA som bryr sig om dig. Du har ju två underbara barn......Det är förståss jättetråkigt att du har en sån taskig vännina, det bästa är kanske att bara skita i henne åxå. Sånna vänner kan man klara sig utan. Lite svårare att kanske klara sig utan sin svärmor, dom tillhör ju (tyvärr) familjen. Jag har en bra svärmor, man jag vet ju att det ofta är ett problem i familjen....Det där med simningen fattade jag inte riktigt, men det lät inte bra. Kan inte alla föräldrar gå ihop och försöka få bort den tränaren. Är ju bedrövligt att en sån tränare ska förstöra för barnen och deras intresse......i den åldern ska det ju inte vara nån jobbigare träning utan mest för att det är skoj och för att röra lite på sig.

Hoppas verkligen att det ordnar upp sig, och jag tänker på dig i alla fall.

Skickar en styrkekram

2008-04-20 @ 20:26:40
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Angelika

Låter inte kul men jag tror säkert att du har många som bryr sig om dig!
Hoppas att du snart mår lite bättre.
Kanske kan jag få dig att gör det för en liten stund :-)
Kika in i min blogg ;-)
KRAM

2008-04-21 @ 15:06:59
URL: http://angelikasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Angelika

HAHAHA!! Helt galet!! Tänkte inte allspåatt det kunde va någon anna än du, helt knäppt!
Ja men då får du ingen PIF av mig denna gång då :-)
Ha det toppen!
KLram

2008-04-21 @ 19:59:18
URL: http://angelikasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: orkidén

Men hallå,,,,du kan ju ringa till mig,,,,
:O))
Klart vi tycker om dig, vet du. vi får beklaga oss för varandra en dag du,,,kram tills vi ses,,,

2008-04-21 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0