Jag har ju en till Lo att visa =)

Den här Lo:n gjorde jag till en skissutmaning på scraputmaningen, den blev dessvärre inte publicerad. Timmie är så svår att fota. Han har lixom inget naturligt leende! Han försöker och försöker, men det går bara inte. Dessa foton är tagna när vi är på väg till fest. Det gick bara inte att få ett bra kort. Till slut fick vi berätta massa roliga historier för att han skulle skratta naturligt =)  Gillar verkligen pappersvalet på den här Lo:n, det matchar Timmies tröjja så väldigt bra!!

image136

Tack för titten!!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Vilken fin LO.
Ja pappersvalet va ju kanon!

2008-04-02 @ 16:49:56
URL: http://angelikasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Tina

Superduperfin, blev ju kanon med rubonsen på fotona.
Kraam

2008-04-02 @ 17:37:29
URL: http://nenna81.blogg.se
Postat av: Lotta

Men vilken härlig LO, snacka om att pappret passar perfekt. Snyggt att ha allt i svart/vitt (och lite silver va??) och sen ha ett foto i färg. Döläckert!

Ang. jobbet.....så gulligt av dig att tänka på mig. Jodå, det går väl bra att just jobba det jobbiga är att åka så långt. Det säger bara "slurp" i bensintanken.........sen saknar jag ju barnen åxå. Tindra sa igår när jag nattade henne, "mamma, jag saknar dig" Åh, man smälter ju.....fast dom har det kanonbra hemma med pappan.
Kram:)

2008-04-03 @ 19:51:30
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Satu

Gud, vad snyggt!!! Du gör otroligt fina scarp!!! Mina favvo färger e just svart/vitt.

2008-04-13 @ 11:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0