Publicerad två gånger på samma dag =)

Denna Lo:n med ett litet minialbum på scrapade jag till en utmaning som dom hade på scraputmaningen!!
Jag blev väldigt nöjd med resultatet. Himla skoj vart det att pyssla smått oxå, har definitivt fått mersmak. Jag blev publicerad med den här =)

image129

image130 image131 image132

Vad svårt det är att scanna när det är en tjock mojjäng mitt på Lo:n!! Ja, ja ni ser säkert!!

Den andra går i svart/vitt och rött, som var denna veckas utmaning. Älskar dess färger, så det var ju inte så svårt. Fotona är från när Jasmine hade varit på fest. Hon var så snygg. Hennes kompis hade gjort henne jättefin i håret.
Även denna blev publicerad!!

image135

Tack för titten!!

Kommentarer
Postat av: Tina

Gud va fint det blev med minialbumet!!!
Supersnygga färger är det oxå.
Hoppas ni hade det bra i Danmark.
Kraam

2008-04-01 @ 16:55:10
URL: http://nenna81.blogg.se
Postat av: Lotta

Så gulligt minialbumet var.....kanon!
LOen var åxå härlig, snyggt med dom färgerna ihop:)

2008-04-01 @ 18:42:20
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Penni

Åh jättefina LO´s! jättefina färger ihop!

2008-04-01 @ 21:23:38
Postat av: bitte71

Alltså: du gör SÅ fina LO:s - gillar top model massor - älskar färgerna och korten var jättefina!
Tack för dina kommentarer i min blogg *glad*
Kram Marie

2008-04-06 @ 09:58:17
URL: http://blog.bahnhof.se/wb86356

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0