En Lo till en cirkelutmaning

Den här Lo:n gjorde jag till scraputmaningens cirkelutmaning!! Den blev publicerad. Hittar massa grejjor jag vill ändra, så jag kanske gör det så småningom. Behöver kanske inte säga att jag inte är riktigt helt nöjd! T.ex varför chalkade jag inte??? Ja, det kan man undra!!

I alla fall så är fotot på min älskade fiol, den är aldrig spelad på av mig. När vi stämde pianot testade killen fiolen och blev näst intill chockad. Fiolen hade en helt underbar klang, tyckte han. Att den är älskad av mig har en speciel anledning. Det är min morfars broa som har gjort den!! Den är så fin, mört vinröd. När jag vart yngre spelade jag fiol i musikskola, men slutade efter ett par år, jag tyckte det var alldeles för svårt. Blinka lilla stjärna klarar jag fortfarande av, testade för ett tag sen =)



Tack för titten!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till publiceringen:) Man blir alltid lika glad när det händer. LOen är verkligen jättehärlig. Färgerna är så snygga, tycker absolut att du ska vara helnöjd med denna.

Ha en fortsatt trevlig vecka:)

2008-06-11 @ 18:37:22
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: orkidén

Hejsan Lotta,

Denna var mycket vacker. Härligt med retro färger, nostalgi... Men du vilket underbart minne,,,

vad är det för slgs stenar och blommor du har, de är jätte fina. Och nätet bakom, snyggt.

Väntar på nästa scrap...

2008-06-11 @ 19:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0