Två Lo har jag att visa idag.

Första Lo:n är till midsommartävlingen på scraputmaningen, vann inte, men det hade jag inte förväntat mig eftersom jag inte riktigt är nöjd med den här!



Den andra Lo:n är till bloggpartyt som håller på runt i kring i olika bloggar, den här utmaningen hittade jag hos lenaochronja en utmaning som jag bara vart tvungen att haka på då jag nyss fått hem mina punchinellas i himlens alla färger, jösses vilket roligt material att använda. Ni kommer nog få se det på var och varrannan Lo här inne =)



Annat som hänt i helgen är att Jasmine har tagit två medaljer på smålands ungdomssim i Ljungby!! Den underbart duktiga tjejjen fick brons på den nya distansen 200 fjäril, tränaren vart mycket nöjd, han tyckte det var en bedrift att klara sig 200 meter med båda armarna över vattenytan. (har man inte det blir man diskad) Dessutom fick hon silver i lagkappen, hon simmade fjärilsträckan där eftersom det är hennes bästa simsätt, hon slog pers med 14 sekunder. När hon simmade samma distans 100 fjäril idag individuellt pressade hon tiden ännumer neråt med ytterligare två sekunder. Hon är helt otrolig!!

Timmie har tillbringat helgen på det vis han tycker är bäst, med huset fullt av kompisar, jobbigt, men roligt. Det är alltid fullt ös här hemma med en hel drös med vänner. Oftast till bägge ungarna med inte denna helgen eftersom jag bara har haft Timmie hemma, men lugn och ro, ja det kan man inte förvänta sig här inte =)

Tack för titten och ha en underbart bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad kul att äntligen kunna lämna lite kommentarer igen...



Vilka fina LOs, gillar verkligen den översta, Pion. Härliga papper och dekos. Och japp, håller med, det är toksnyggt med punchinellas. Och vilken underbar LO. Gulligt med ett litet kort på Timmie....



Tack för din kommentar i min blogg. Jag använder distresser när jag färglägger. Tycker själv inte att jag lyckas så bra, det är en viss teknik det där....Men det är kul....



Kram Lotta

2008-06-29 @ 20:58:06
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Willea

Så härliga! Det är bara så läckert med punchinella, tror jag måste skaffa mig i fler färger ;)

2008-06-29 @ 21:24:50
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0