Lista

hittade en skojig lista inne hos Pylle, det var ju så länge sen jag hade ett nytt inlägg, så det blir en lista idag =)

Lovar du att vara ärlig? Absolut

Du heter: Lotta

Smeknamn: Hm, gullefjun =)

Låt just nu: Empty room med Sanna Nielsen, jo jag är en inbiten schlagerfantast.

Om du röker: Nopp, har aldrig börjat och tänker inte göra det heller. 

Beroende av: Me and I, särskillt deras plychbyxor ocg så lakritsbåtar, kan bara inte vara utan dom.

Vad tror folk om dig: Hmm svårt, endel tror nog att jag är en snobb, fast egentligen är jag bara blyg.

Stämmer det: Absolut inte.

Var får du oftast dina komplimanger från: Mina barn.

Brukar du skratta för dig själv: Det händer.

Vad står det i ditt senaste inkomna SMS: Ring 333. Du har 1 nytt meddelande i 3svar. Om du befinner dig utomlands, ring +4635333333.

Vilken är din favoritmålning: En blyertsteckning på Arne Anka som jag fått av syrran för många år sedan.

Vart bor du: Forsheda.

Trivs du där: Ja.

Vad har du för mobil operatör: 3

Är du allergisk mot något: Ja, nickel och penicillin.

Har du haft sex idag: Nej.

Nästa mål i ditt liv: Att ha en underbart trevlig semester, då vi ska börja bygget av vårt nya garage och uterum.

Hur svarar du i mobil: Ja det är Lotta.

Vad sa den du pratade senast med i telefon: Att jag ska försöka sova gott =)

Antal sömntimmar inatt: Inga då jag jobbar natt!! Men i förmiddags sov jag sex timmar..

Sov du ensam: Ja, min make jobbade ju.

Tycker du om din pappa: Jo nu gör jag väl det, men vi har väl haft det ganska jobbigt ibland.

Brukar du komma i tid: Ja alltid, hatar att vara sen så är snarare på plats 5-10 innan.

När mår du bra: När jag får vara hemma helt själv och göra det jag har lust med just då som att scrappa och när vi åker ut med båten hela familjen. Älskar familjedagar =)

När blev du fotad senast: ?? Det var så länge sen att jag inte minns, det är oftast jag som står bakom kameran.

Vanligaste färger på dina kläder: Rosa och svart.

Vad tycker du om fötter: Fy, gillar inte fötter.

Är du smart: Nja inte särskillt.

Vem/Vilka saknar du just nu: Min väninna Linda, vi träffas alldeles för sällan, vi bor ju 20mil från varandra.

Favorit dryck på morgonen: Citronte.

Är du blyg: Ja det är jag.

Sysslar du med någon sport: Nej, eller kanske då som stor supporter till min dotter som tränar simning.

Vill du hellre ha mail än brev: Brev då de oftast innehåller något scraprelaterat.

Tror du på kärleken vid första ögonkastet: Nej.

Har du spytt offentligt: Ja, en gång när jag blev magsjuk hos en kompis och vart tvungen att ta mig hem.

Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min mormor och morfar och så givetvis mina barn och min man.

Är du nöjd med ditt liv: Ja absolut, det finns en del saker jag skulle vilja göra om och så men gjort är gjort och nu mår jag hur bra som helst.

Om inte, vad vill du ändra på: Finns alltid saker man vill ändra på men...

Är du bortskämd: Jo, jag har det rätt så bra.

Tycker du denna utmaning är meningslös? Nej, den var superkul!! Tänk vad mycket ni fått veta om mig som ni inte viste =)

Så är det någon som känner att de vill bli utmanad så kör på.

// Lotta


Kommentarer
Postat av: Tina Svensson

Kul grej...
: )
Tina

2008-05-27 @ 19:59:09
Postat av: Lotta

Vilken kul lista....kul att läsa om andra och sen gillar jag själv att svara på såna. Så jag tar mig gärna an denna lilla lista. Dock hinner jag nog inte i kväll, men imorgon kanske:)
Ha en härlig dag imorgon:)

2008-05-27 @ 21:25:12
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: MissyElliot

hi hi hi, hittade precis hit och såg att du var från Forsheda. Själv är jag Värnamobo!

:-)

Fin blogg du har!

2008-06-15 @ 21:40:13
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0