Pärlhalsband, min nya hobby!!

Här kommer lite bilder på min nya hobby PÄRLOR, kan inte låta bli!!


Jasmine har valt pärlorna, jag har gjort smycket. Tre rader med olika pärlor.


Det här gjorde Jasmine på sin första pärlkurs, glaspärlor och snäckskal.


Även detta har Jasmine gjort.


Det här är min favorit,


Samma mönster annan färg.


Samma mönster som det översta, detta är gjort till ett lotteri som VSS ska ha, kan jag skänka två halsband tros?


Även detta är tänkt till lotteriet!


Samma mönster som ovan, supersött, kanske min systerdotter vill ha??

Tack för titten!!

Kommentarer
Postat av: Cilla Bark

Det vill hon alldeles säkert!!!

Vad duktig du är. Kanske dax att byta jobb?

2008-11-12 @ 10:37:52
Postat av: Scrapmom

Oj, vad mycket fint ni har gjort! Men du överger inte scrappingen va? ;-)

Grattis i efterskott! Låter som du hade en bra dag :-)



2008-11-12 @ 12:12:18
URL: http://www.scrapmoms.blogspot.com
Postat av: Pyttisens mamma

Fina halsband du har gjort!

2008-11-12 @ 14:19:37
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com
Postat av: Fraise

Hej hej! Såg dig i pärltråden så jag var tvungen att kika in hos dig! :-) jag håller också på och försöker få ihop lite smycken, men har lite problem med vajern! Kanske du kan hjälpa mig? Kram

2008-11-12 @ 21:28:38
URL: http://scrapblocked.blogspot.com/
Postat av: Elisabeth

Va kul, fler som hittar till smyckesträsket ;-)

Gör inte så hemskt mycket nu för tiden, inte som jag lägger ut i bloggen i alla fall. Men jag får mina ryck, och ibland är det kul att använda på Lo´s och kort. Små hängen med pärlor om man satt blommor högt tex.

När jag tycker att jag helt slutar skapa bra, så byter jag totalt. Antingen till bara kort, ett annat format eller börjar altra. Besöker också väldigt många bloggar utomlands som inspirerar.

Prova att "sno Lo´n rakt av" i en helt annat stil än du själv har. Shabby chick tex. Tycker i alla fall jag är kul.

Grattis till Veckans val, den var skitsnygg!

2008-11-13 @ 21:44:47
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0