På   inkywings ...

På  inkywings har dom helgcrop och jag hittade massor med roliga utmaningar att vara med på, det blir min första crop. 

Min första Lo är gjord efter utmaningen: Följ färgen. Jag hade ett så fint foto på Jasmine där hon flätat in massor med rosa blommor i sitt hår, det gav mig idén att göra en alldeles rosa Lo.  I full blom, titeln kommer inte riktigt fram som vanligt när jag scannar, men det får ni ta =)



Den andra Lo:n är gjord efter skissen, jag hittade härligt gröna papper och skapandet flöt på av sig självt!! Sårbar fick den heta.



Den tredje är en Lo som är till utmaningen: Fritt skapande. Bilden på Timmie helt i blått är tagen på Ölands djurpark. 
Han är verkligen mitt älskade sommar blåbär =)



Skulle lagt till lite vitt på bokstäverna, men min penna hade flytit ut i korken =(  Jag som investerat i en ny och så gör den på det viset!!

De här tre Lo:erna är ju gjorda i tre helt olika stilar, vilken stil gillar du mest att scrapa i??

Tack för titten!!
 

Kommentarer
Postat av: Cilla Bark

Jättefina allihopa (som vanligt) men måste jag välja så väljer jag den i mitten. Ett helt otroligt vackert kort på Jasmine.

2008-10-07 @ 10:58:09
Postat av: Scraptroll

jag kan inte riktigt bestämma mig men det står mellan den första och den sista

2008-10-07 @ 12:41:13
URL: http://mylifeon.blogg.se/scrap
Postat av: Elisabeth

Hej!

Du skapar som vanligt lika vackert. Själv provar jag mig fortfarande fram efter snart två år som scrappare :-d

Cellofanpåsar brukar finnas i de flesta scrapbutiker, fast jag har använt mig av de från panduro, säljs i 10-pack där.

Hojta gärna till när du skapat så jag får se dina :-)

2008-10-07 @ 13:44:00
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com/
Postat av: eyovine

Vilka fiiiiina =)... alla tre!! Eftersom jag själv scrappar i ala möjliga och omöjliga stilar kan jag inte välja. Jag tycker att det är fotot som imånga fall avgör vilken stil det blir... Å jag kan bara säga att i mitt tycke har du prickat det perfekt på alla tre...

Kram Maja

2008-10-07 @ 14:00:27
URL: http://stokk-eyovine.blogspot.com
Postat av: sofia eisenschmidt

tack så jätte mycket för ditt grattis, hade inte sett det själv så jag blev såå glad för ditt inlägg..:-) var länge sedan jag var inne här, du gör ju sååå snyggt, måste börja komma tillbaka hit igen. angående stil är det svårt, gillar ju alla tre men den i mitten gick ju rakt in i mitt hjärta, sin fin stämning i den, fotot är ju underbart!!

2008-10-07 @ 15:39:51
URL: http://sofia85sblogg.blogspot.com
Postat av: Me2

Fina alla, men sista är helt klart mest min stil. Har väldigt svårt att själv göra "fina" LO, men gillar andra som gör det :-)

2008-10-07 @ 16:18:56
Postat av: Elisabeth

Hm...promarkers ja, när jag själv skulle köpa så fanns det ju 25 färger som man inte kunde klara sig utan, enligt mig själv :-)

Men bra att ha är ju ivory till hudfärg, cool grey 1 till det grå runt motivet, blush till rosor på kinder och en blender om man klarar av den. Det gör inte jag. Sen är det väl vad man gillar själv. Poppy röd, har jag, forest green, pastel pink, pastel yellow, pumpkin, cool aqua. Har brun Henna, men rekomenderar en ljusare brun.

Det är bara ge sig in i djungeln av färger som finns.

Smyger in ett litet tips också då jag vet att priset varierar kraftigt. Har inte provat handla från scraplyckan, men de tar bara 23:- st. Porto vet jag inte. Finns länk i min blogg :-)

2008-10-07 @ 21:09:16
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Lotta

Vilka fina LOs, kul att du har gjort i olika stilar åxå. Och till frågan...hmmm..jag scrappar nog i olika stilar åxå. Beror mycket på humör och på fotot.....nä..jag kan inte svara på fråga. För svår:)

2008-10-07 @ 21:28:01
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0