Nya arbetstider =)

Ja, då jobbar man bara en vecka till då på heltid!! Därefter börjar mitt nya liv med endast 25 timmar i veckan på jobbet. Undrar hur det ska gå, jag som är sån arbetsmyra. Känner på mig att jag kommer att ha Forshedas mest välstädade hus. Dessutom kommer jag ju att ha massor med tid över till scrapbooking, jag känner att det har fått stå undan lite eftersom jag haft SÅ mycket att göra.

Förstår inte riktigt hur jag ska få dagarna att gå! Jag får väl sätta upp ett schema. Typ: Långpromenad med hunden en timme varje dag och städa skafferiet m.m. annars blir det nog lätt att jag bara blir sittandes och det vill jag inte. Sitta framför datan som en pösmunk, det är inte riktigt vad jag hade tänkt mig =)

I helgen blir det cykelrace, gissa om jag sett fram emot det? Sitter och spånar lite på någon god välkomstdrink, det är ju inte så att jag blandar drinkar varje dag, kan inte det, så vi får väl se vad det blir. Återkommer.

Igår vart jag och shopade, en jättefin liten väska att ha mina scrapprylar i:


Visst är den söt?? Jag blev jättekär direkt =)

Tack för titten!!

Kommentarer
Postat av: Igloo79

En sån väska har jag också. Och fina LO's gör du.

2008-09-30 @ 10:26:42
URL: http://heidiscrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0