Dessa djur!!

Idag var jag så trött på allt detta med mat. Mina barn äter nästan ingenting. Bara köttbullar, Jasmine ska ha pulvermos till och Timmie vill ha makaroner. Pannkakor duger visserligen oxå. Ja ja eftersom jag inte kände för något av detta och Mats skulle bli bjuden på käk på jobbet bestämde jag mig för att köpa hem mat från jobbet. Sagt och gjort. Det var soppa med sallad och rabarberpaj och vaniljsås till efterrätt!! Mums tänkte jag. Fick en hel spann full med soppa, gott luktade det oxå. Det skulle ju räcka till hela familjen. Gick hem, satte ner spannen på golvet och kassen med dricka, sallad och paj. Och så splash...

         ...hela spannen låg ner med nästan all soppa på golvet. Zaldo, vovven tyckte väl det luktade gott och hade brytit sig in i spannen. Snabbt lyckades jag få upp den. Det räckte precis till en portion till mig. Barnen var ju överlyckliga, för nu slapp de ju äta soppa och fick sina efterlängtade köttbullar.

Kommentarer
Postat av: Minimalla

Neeeej! Vilken katastrof... Hoppas hunden gillade soppan då ;-).

Självklart är det ok att länka till mig. Jag har ju länkat till dig :-).

Ha det gott!

2007-04-26 @ 19:30:22
URL: http://minimallasblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0