Vinnar Lo

image34

Tog massa bilder på campingen i Helsingborg, och när jag såg denna skissen så bara...
        ... ja den ska jag ha till dessa korten!

image35

Med denna Lo vann jag träskets skissutmaning. Kan inte förklara vad glad jag blev!!  Älskar detta foto och både text och rubrik stämmer SÅ bra med Timmie. Han är en riktig tänkare och filosof. Kan komma med en massa frågor om än det ena och än det andra. I skolan kan han sitta och drömma i sin egna lilla värld ibland. Alltså en riktig tänkare!!

Kommentarer
Postat av: Caroline / Mizty

I LÖÖÖÖV THEM! Den från campingen var grymt coolt upplägg på! Lftvarning =)
krAAAmen MiztY

2007-07-13 @ 23:52:48
Postat av: Maria/MiaB72

Superfina!!! Gillar verkligen den med campingen!

2007-08-03 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0