Jag har blivit utmanad!

Har blivit utmanad av Sydskåning, kul men svårt!

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir ?tagna? ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit ?tagna? och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag äter med besticken felvända, gaffel och kniv i fel hand, trots att jag är högerhänt.

2. Jag har klockan på högerhanden trots att jag är högerhänt.

3. Jag är fruktansvärt pedant, inga grejjor framme, men i lådor och skåp är det fruktansvärt rörigt. Allt som inte ska vara framme slängs ner i lådor och göms i skåp!

4. Har haft körkort i 13år, men är egentligen livrädd för att köra bil.

5. Är utbildad till djurskötare trots att jag är rädd för i princip alla djur, speciellt kor. Dessutom har jag hund, katt, häst och chinchillor fastän jag är rädd för alla dessa djur. Fiskarna däremot är jag inte rädd för.

6. Jag är en äkta godisgris, äter hellre godis än riktig mat.

Jag utmanar nu Kanskesnart, Liiinda, Mystjejen, Skumpis, Inafia och Ninni73a!

Kommentarer
Postat av: Skumpis

Tack snälla för kommentaren i min blogg. Utmaningen håller jag på att klura på. Får se om jag antar den eller inte. Skriver ju bara om scrap på min blogg...

2007-06-28 @ 21:50:27
URL: http://skumpis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0