Publicerad på scraputmaningen.

Det har blivit lite mindre scrapat för mig de senaste dagarna. Käns som om livet går lite fort just nu, typ i hundraåttio!! I alla fall så gluttade jag in på scraputmaningens blogg i morse och såg att min Lo vart publicerad. Konstigt att man blir lika glad fortfarande som första gången jag blev publicerad!!

Den här Lon har legat och grott länge i min lilla hjärna. Jag ville ha runda detaljer och när den här skissen kom upp så fanns det inget att tveka på. Så i onsdags satte jag mig för att pyssla lite. Men kommer på att jag har ett protokoll som måste skrivas ut. Fick lägga ner allt igen i min lilla ica-korg (den börjar verkligen bli för liten) sen infann sig inte inspirationen. Gjorde färdigt Lo:n samma dag den skulle lämnas in. Rubriken hade jag kler för mig, den skulle heta bubbel trubbel och jag skulle använda mina turkosa thickers!!  Hm, inga T kvar, vad gör jag då?? Jo, den fick heta trubbel bubbel istället! Ännu ett misstag som blev lite kul =)

image137

Tack för titten!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till publiceringen.....visst blir man glad när dom väljer ut ens LO:)
Härlig LO, gillar färgerna och cirklarna passar ju perfekt.

2008-04-07 @ 17:50:09
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Camilla/springsteen

Hej..
Längesen jag kollade runt :-) Jättehäftigt du gjort med rubriken.. Hur??? olika stickers?? skrivit själv?
Camilla

2008-04-07 @ 20:44:20
URL: http://millanros.blogg.se
Postat av: Tina

superdupernice!
kraam

2008-04-08 @ 13:12:20
URL: http://nenna81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0