Lo gjord efter skiss hos Scrapmom.

Satt här och led med mig själv, jag har för ett par dagar sen opererat bort en tand, det gick inte så bra, en rot blev kvar och den fick skäras loss. Då blev det en öppning upp i näsgången, det var inte alls bra enligt läkaren som sydde och sydde och sydde. Nu har jag rätt ont, får inte snyta mig, nysa eller anstränga mig. Så jag har varit hemm från jobbet i två dagar!! I morse bestämde jag mig för att göra klar min Lo till scapmoms skiss som jag pillat med sen ett par dagar. Har följt skissen ganska så slaviskt eftersom den föll mig i smaken, Jag gillar enkla Lo:s.

image100

Tack för titten!!

Kommentarer
Postat av: Kanskesnart

Kanonfin LO!!

2008-01-25 @ 10:50:54
Postat av: Diane

Jättefin Lo tycker jag! Harmonsik i fägerna och ett rent uttryck.

2008-01-25 @ 14:11:06
URL: http://ladydiskapar.blogspot.com/
Postat av: Tina (alias nenna81 )

Men gud vilken fin Lo du har fått till, håller med om att den är harmonisk.
Scrap imorrn? kommer fortfarande inte in på Fl har nu mejlat dom tre gånger och ingen bryr sig om att svara på mina mejl.
Kraam sålänge

2008-01-26 @ 15:29:53
URL: http://nenna81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0