080612 Skolavslutning

Idag vart det skolavsutning och stämningen var så fin i kyrkan. Mina två var SÅ söta  =)



Sen kom en glad nyhet till. Mina beställningar av scrapmaterial hade kommit, så jag formligen sprang till min icabutik och hämtade mina paket, kul. Det resulterade i en Lo som inte får visas än!!



Lite olika papper, fyra färger med punchinella, brun penna, blomm och knapp låda, thickers, band, biljetter, ramar och så en överaskning: en kasse med texten "jag älskar scrapbooking"  Kul grejj!!

Tack för titten!!

Kommentarer
Postat av: Tina Svensson

Men visst var det fint i kyrkan!

Det förstår jag, att du ville till Ässet...

Rena rama julaftonen....

tänk ut en idé till tacksägelsedagen på miniorklubben med scrap så gör vi en enkel variant och gör en utställning i kyrkan,,,,,,maila mig!!!!

Tina

2008-06-12 @ 19:10:50
Postat av: Cilla

Tänk att just jag har världens snyggaste syskonbarn!! Ha ett långt och skönt sommarlov Jasse och Timpa. Kram från moster Cilla.

2008-06-13 @ 19:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0