Födelsedag

Igår fyllde jag och min systerdotter år, jag blev väck av make och barn klockan kvart över sex med frukost på sängen. Mats hade varit och köpt en bananbakelse och kokat te!! Supergod frukost ju =)  Jag fick ett paket av Timmie, en superfin röd advetsljusstake med röda ljus och så fick jag en supersnygg kappa av hela familjen. Barn och make gick till skolan respektive jobbet och jag satte mig ner för att pyssla lite. Det blev en Lo och ett pärlat halsband, vilket är min nya hobby!!

När alla hade kommit hem och alla läxor vart gjorda tog vi bilen till Bambu, en supermysig restaurang, jag och Mats åt tre små rätter, Timmie käkade pizza och Jasmine åt nudlar, Jasmine satte en nudel i halsen och hon svalde och svalde och hennes min vart obetalbar =)  Jag låg dubbelvikt av skratt och tårarna bara sprutade, jag kunde bara inte hålla mig för skratt, det  ville aldrig ta slut! PINSAMT, men som mitt halsband säger "skrattrynkor går inte att köpas"  Barnen sjöng för mig och vi hade en underbar kväll.

Hemma igen kokade vi glögg och mös en stund framför Tv:n



 Den fina ljusstaken och Bätta!

Kommentarer
Postat av: Cilla Bark

Synd att vi inte kunde vara med er och fira!

Skönt att du hade en fin kväll.

2008-11-12 @ 08:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0