Avskedspresent.

Eftersom det ser ut som det gör i Sverige just nu, så har ju till och med det företag som jag jobbar på drabbats av varsel. I slutet av september började en härlig tjejj inne på min avdelning. Precis vad jag behövde. En vän i min egen ålder som inte pratar finska, inget fel på finnar, det säger jag inte, men på min avdelning jobbar det tre finnar varav en inte kan prata svenska och så jag då, det är inte alltid det roligaste. Hur som helst så blev ju hon varslad nu i december och gick sin sista natt nu igår =( 

På min avdelning samlar vi inte ihop till något när någon slutar, så jag tog saken i egna händer och gjorde en liten avskedspresent, inspirerad av coursell, själv tycker jag den blev lite söt. Och ett perfekt tillfälle att använda lite spill papper. Jag hoppas att hon uppskattade den!





Tack för titten!!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Så fint! Gillar färgerna du använt. Det var inga vanliga värmeljus du satt i tycker jag mig se, utan några finare. Tror hon blir jätteglad. Alltid kul när någon visar sin uppskattning :-)

2009-02-04 @ 15:25:35
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Cilla Bark

Supernice!!!

2009-02-04 @ 15:28:55
Postat av: Alex

Tror nog att hon kommer att bli jätteglad! Hade jag blivit! Så fint! Och så omtänksamt!



På tal om örhängen.. Ur&Penn är ett tips.. de har billiga smycken o ofta rea ;-)

2009-02-04 @ 17:00:42
URL: http://alexkrypin.blogspot.com/
Postat av: mojje

så klart hon gillade den. Blev superfin. Gillar verkligen de nyanser du använt.

2009-02-18 @ 09:29:56
URL: http://mojmojmoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0